tvätta och sy nytt som man kan tvätta

Min första mammaledigtdag gick åt till nio maskiner tvätt och sy, sy, sy. Gjorde en present till ikväll då vi ska bort på middag. (Nu får ni spela överaskade om ni läser detta).



Mycket av lilltjejens grejer tvättades igår vilket gav torkskåpet ett fantastiskt lyft med små söta plagg som hängde där med "pappas" skjortor.

20 dagar kvar till beräknat datum= V38
Jag har galet svårt att sova. Har inte sovit mer än tre timmar per natt sen midsommar. Hoppas verkligen det är övergående. Min vän J har stundom också svårt att sova och jag förstår när hon säger att det tar på psyket. Men visst, grannarna lär ju älskat Allsång på skansen mellan halv två och halv tre inatt :)

Ska hoppa in i duschen inför en lunch med min namne och inhandla prestner till dopet imorgon.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!