G & G

Glasblåsning och Grill betyder det....

Vi blåste glas på vår bröllopsdag. Eller rättare sagt blåste skål. Det va så roligt. Här kommer lite bilder på de stora talangerna som intog Bro Glasbruk.





resultatet har vi inte hämtat än så vi vet inte riktigt HUR bra vi egentligen va :)

Middagen avnjöts på GRILL och deras söndagsbuffé.




För er uppmärksamma ser ni det sjukt snygga halsbandet jag fick av min man. Det är från Rock by Sweden och det har jag spanat på en tid. Lovely!


Kommentarer från er läsare.
» Bull

Ha ha, det ser ju ut som jag inte sett mat på flera veckor.

2010-06-16 // 08:52:13
» Erkan

det är jag som piskar dig att äta för pengarna.

2010-06-16 // 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!