Jakten på det perfekta namnet

Nu går vi in i vecka 35. Det börjar verkligen närma sig även om det är oändligt långt kvar. Jag känner att pyret har det trångt därinne och jag har svårt att hitta någon bekväm ställning att sova i. Samtidigt är varje minut fantastisk.

Nu har upploppet på namnjakten startat och det har verkligen kommit och gått många förslag. Vi kanske har trattat ner det till tre återstående men vi är långt ifrån överens.
De namn som passerat våra munnar (en kan ha ratat de totalt) är bland annat: Rebekkah, Jonna, Julia, Signe, Greta, Freja, Ida, Isabell, Trine, Corinne, Emilia och Ellen.
Nu när jag skriver dem alla så tycker jag att vi ändå har rätt bra smak ;)

Tarzan skulle nog helst vilja att hon ska heta Mormor, Claudia (Galli), Sally sötaste yorken) eller Annie (dagisfröken). Det är hans favvotjejer...

Idag har detvarit ledig fredag och jag har passat på att sy lite eftersom det har varit så dåligt väder. En mössa blev det som passar filten och sen är ett par byxor påbörjade. Eftermiddagen avslutades på Textilcentrum i Sundbyberg där jag köpte fyra jättefina tyger som förhoppningsvis ska bli fyra solhattar. Jag har inget mönster till det men jag ska försöka rita ett...


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!