Syltat

En av de bästa grejerna jag vet är att handla är närodlat eller vad man ska kalla det. Ägg direkt från bonden, honung från biodlaren. Allt som känns riktigt hemgjort.
Idag handlade jag svenska jordgubbar från ett stånd i Lilljanskogen och har nu på kvällen gjort en burk sylt med lite tips och råd från kära Monika och Mamma. Tänkte att jag ska bli bra på att äta nyttig, god och lyxig frukost som uppladdning nu när jag ska vara hemma och denna sylt ska vara en del av en frukost.



jag har också hunnit med ett styrelsemöte i brf:en. Tog på mig några småuppdrag så jag har något att göra när jag har lust framöver.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!