En turbovagn är inhandlad

Tack mamma att du orkade med mig!

Satan vilken pärs, varför lägger man ens så mycket tid på att handla en vagn. Kanske för att den är så starkt förknippad med ett barn, kanske för att det är en cool pryl man kan lägga galet mycket pengar på eller kanske för att man är så mån om att det ska bli rätt.
Hur som helst är jag galet nöjd med vårt val. Hade fruktansvärd färgångest och vi valde först en variant som sen när jag kom ut till bilen inte alls kändes rätt. Mamma som känner mig allt för väl tog stora klivet tillbaka in i affären och rev upp hela beställningen igen. Nu är vagnen helt svart med en gammelrosa åkpåse i. Åh jag blir glad bara jag tänker på den :)

Modellen är en Teutonia Mistral-s och ser ut som följer:



Det vart en superhärlig dag och det hade varit lite snopet om vagnpengarna hade gått åt till felkörningsböter då vi pratade så mycket att vi hamnade mitt på busstorget i Orminge :)

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!