Erkan och prinsen på nya äventyr

Tarzan såg så uttråkad ut när jag åt frukost som om han tiggde om en utflykt.


Jag förstår honom efterson han blivit lite eftersatt i veckan då vi pulat med köket.
Sagt och gjort tog vi
T-bana till Fridhemsplan. Lite sexyshopping på H&M (nya underkläder), promenad till Vasaparken där vi tog godis och vattenpaus.

Fortsatte Odengatan ner och hittade en te-butik som säljer mitt favvo te som jag berättade om förut.

140 kronor fattigare på te (det är rätt mycket te) tog vi 515 från Sveavägen hem för att laga lite lunch.


Nu blir det slappa i soffan tills vi ska hem till herr och fru Sören.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!