Inte som förr....

...och det ska det väl inte vara när man bär ett litet busfrö i magen?! Men vissa dagar känner man sig drygt ffä. Ful fet och äcklig blev den förkortningen. kroppen förändras i sån rasande takt att man inte hinner med att vänja sig. Det är nästan så man ser hur man pösar på sig med blotta ögat och min hy blir sämre och sämre så nu liknar jag vattekopporansikte.

Jag är glad att jag har O som stöttar och uppvaktar så att man alltid känner sig som en prinsessa i hans sällskap. Men just nu är han och tränar så då är det ffä :)


Vackra blommor från O.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!