Östhammar

En relativt tidig lördagmorgon har grytt hos oss. Det är inte ofta vi är uppe så här tidigt. Funderar på att fortsätta min virkning jag startade igår. Eller kanske äta frukost och sjunga till Så ska det låta.
Lillbus ligger under täcket och snusar, en riktig sjusovare är va han är så honom lär man inte få kontakt med inom de närmsta timmarna.

Veckan har varit upp och ner. Mamma och pappa får inte ha kvar sitt landställe vilket är fruktansvärt tråkigt. De och övriga i området har blivit utprisade och vi tror de ska sälja av området.
Jag har tillbringat många somrar i Östhammar och det är där jag lärde mig allt dumt jag kan. Som åka pulka efter cross på en åker, röka, halsa sprit, slanga bensin (även om det blev disel en gång), åka polisbil när sista bussen gått, välta kor och välta med en traktor och lite annat småbus som en tonåring bör göra för att slå sig till ro i ett riktigt svenssonliv.
Hur som helst så är en fantastiskt härlig plats inte i familjen längre, en plats där både jag och mina föräldrar hittat energi. Nu startar främst för dem ändå en härlig tid att se vad de ska göra istället. För det är ju så att inget som har något ont med sig.... Jag är helt övertygad om att de kommer till sommarro på en annan plats inom kort.


Energi i Östhammar



Mamma och pappas fantastiska rosor




Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!