Sköna maj välkommen



Maj har börjat hur bra som helst.
Härlig middag hos mor och far med paket till MIG :) Bla. Råsaftcentrifug, ballerinaskor och fantastiskt lyxiga krämer. Jag är redan snyggare!
Sen bar det av på bröllop. F och S va så vackra och festen va jättelyckad. Jag dansa en hel del med magen i vädret.
Igår träffade jag roliga D som hade köpt en bananinspirerad present till mig bestående av: Banankola, bananchoklad, bananskum, bananpolkagris, bananschampo och allt annat du kan tänka dig i banan. Ja, jag gillar banan i lite udda kombo. Jag lovar att skriva ett utlåtandet om bananpolkan när den slunkit ner i maggen.

En liten sukt:
Vi har sett lillen i 4-d. Det kommer en bild i nästa inlägg :)

Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Åh, vill se nästa inlägg NUUUU!!!

2010-05-05 // 13:44:12
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!