Summa kardemumma av helgen

På fredagar börjar min helg eftersom jag inte jobbar då. I fredags hade jag och C ett litet projekt som va riktigt roligt och resulterade i ett väldigt bra resultat. Jag hoppas jag kan visa något av det med C´s tillåtelse så småningom.
När O tog helg hämtade vi vår vagn! Den vart precis så snygg som jag hoppades när vi beställde den. O som tjatat om en lattehållare gick loss på tillbehörsavdelningen. Kvällen avslutades med räkor och vittvin hos G och C.

Lördagen tillbringades hos frisören och slutade nästan i katastrof. Hur vi än klippte så blev det inge bra. Jag har ju inte tappat ett hårstrå sen början av graviditeten så jag har typ en hjälm av hår på huvudet. Pricken på allt är att inga stylingprodukter biter utan håret typ äter upp produkten och går tillbaka till ett bebishår igen... En jävla massa timmar senare såg jag ut såhär:

Ser ni utmattningen i blicken :)
Medan jag svettades hos frisören så köpte O båt. Ja, han ska alltid vara värst... Vår båt Nicole gick en död mot bryggan förra året så har vi velat fram och tillbaka om vi vill ha en ny. Det blev ett ja och nu är en Askeladden inhandlad perfekt för dagsutflykter och älsklingens favvosysselsättning- fiska.
Lördagkvällen avslutades på ett supermysigt grillkalas i regnet.

Idag, söndag har jag snällt vallats med på båttillbehörsaffären. Tarzan fick en flyväst:

jag fick ingenting och båten fick massa öglor och rep...

Idag är det morsdag vilken jag tydligen inte hade kvalificerat mig till någon uppvaktning.
Min egen fantastiska mor fick en film med Hasse och Tage. Fröken fläggmans mustach heter föreställngen och när jag låg i mammas mage så arbetade hon med Hasse och Tage och just den företställningen. Jag såg en t-banereklam med den för ett tag sen och tyckte att det va en klockren present.
En stor puss och kram till min mamma idag. Hon vet att hon är den mest fantastiska kvinna i mitt liv.

Godnatt


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!