4-årsdagen

Idag firar jag och min man 4 år tillsammans. Eller det har alla olika meningar om men vi har valt 11/11- lätt som en plätt att komma ihåg.
Jag har fått 1-timmes massage bokad imorgon i present. Längtar som ett barn till julaftonsmorgon, det ska bli så härligt. O fick en tröja. Tillsammans fick vi inte en lugn stund. Greta har haft några riktigt dåliga dagar och nätter så nu sätter vi in lättlaxerande medel varje dag och hoppas på att det blir bättre.
Jag ska hoppa i säng så jag får någon timmes sömn innan hon vaknar igen så vi hörs imorgon.


Älskar dig min hunk!

Kommentarer från er läsare.
» Nettan

Hej tjejen.... Min Simon har alltid haft hård mage o massa strul... Bästa som funka för han va matolja el messmör men d kanske du redan kört me...matsked olja el en kludd messmör typ en tesked....

Finns östhammars landet kvar än?

Kram

2010-11-12 // 06:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!