Årets sista sång

Idag va sista babysången för denna termin. Vi avslutade med lite adventsånger som gav en lite julkänsla. Greta börjar tokgilla att man sjunger för henne. Det får henne att le från öra till öra och ibland kikna av skratt. Kan vara för att jag sjunger så ofantligt dåligt.
Iår vill jag göra fint hemma eftersom vi är väldigt mycket mer hemma än innan. Kanske till och med festa till med ett par röda gardiner.

Imorgon är det i min frånvaro konstutlottning på jobbet. Jag vill verkligen vinna iår eftersom jag har varit med och köpt in nästan all kons. Vår konstsamling idag har ett gemensamt drag. Elaka flickor pryder nästan samtliga tavlor och konstnärerna är svenska eller danska. Scary värre enligt vissa. Vi gillar!
Här nedan är en av våra tavlor från danska konstnären Julie Nord. Denna hänger inte uppe utan kommer förhoppningsvos snart upp i ett hus tillhörande oss.




Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!