Kisshiss och dagens Greta

Idag trotsade vi ovädret och tog oss till Västermalmsgallerian för en lunch med gamla kollegan L. Jag saknar henne ofta så det va härligt att ses igen.
Vi tänkte först ha tagit bussen men ville inte ta promenaden när det va så regn och blåsigt så vi tog t-banan. Äckelpäckelhiss va vi tvungna att åka på Fridhemsplan. Det stank verkligen urin. Usch.
När vi kom tillbaka och klev ur hissen på hemmastationen frick vi en chock. Här hade det kommit MASSA snö :) Tillbaka in i hissen igen och rota fram filten och bädda om Greta så hon inte skulle frysa och så rullade vi hemåt.

Chokladsuget har varit stort de sista dagarna så jag slog till på en chokladröra :)


Nu ska jag hoppa in i duschen då det ser ut såhär hemma hos oss:


Dagens Greta: Vit body med fin krage från Polarn o Pyret, röda machesterbyxor från Kappahl samt rödvita strumpor från Polarn o Pyret (de syns inte men jag ville bara skrita lite med matchningen ha ha)
 

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!