Mer sång, prat om mat och extrema promenader

Vi ville sjunga lite mer så på tisdagen va vi på biblotekets babysång efter familjelivsträffen. Konstaterade dock att det va för seriöst för min smak. En sångpedagog från kulturskolan som höll i det och låg galet högt i alla toner så vi brölade mest med. Mystiska sånger och rörelser också. Inga mammapoäng från mig inte.

Jag vann inget på konstlotteriet för övrigt :(

Idag har vi vart på bvc och pratat mat med mammagruppen. Greta ska ju nu få börja med lite smakportioner av riktigt tråkiga grejer så som potatis, morot och palsternacka.
Det va också månadens vägning och mätning. Fintjejen följer kurvan perfekt.

Det har varit riktigt skitväder sista dagarna och jag som försökt nå upp till minst halvmil gärna milpromenad varje dag har svårt att klara det. Det blir extrema vandringar med vagnen och värre lär det bli.

Imorse ringde världens bästa M som hade tillsammans med L kommit fram till att jag behövde träffa dem och dricka vin. Nästa torsdag lämnas man och barn hemma för en lite salongsberusning på nån härlig restaurang. I LOVE! Tack ni vänner som orkat vänta ut kolik och annat. Jag är snart på banan igen.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!