Polarna

Gänget har utökats med många bebisar iår och vi är fem mammor i bekantskapskretsen som är hemma samtidigt. Klart man ska passa på att hänga då!
Jag och O har ju en rätt sjuk jargong hemma och när J tog Gretas leksak hon hade skojade jag med henne att "ta tillbaka den, det finns ingen plats för svaga människor i samhället".. Ehh hoppas folk hajjar att vi skojar. Och ja vi ska sluta när hon fattar vad vi säger :)



Inatt ska jag och Gretchen sova själva för O är på konferens. Jättekonstigt känns det men också lite mysigt. Det är jag och MIN DOTTER. Nice!


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!