Uppdrag- väldigt många försvunna katter

Enligt lappar i närområdet har inte mindre än tre katter försvunnit från samma gata den senaste tiden. Sprungit bort antagligen. O misstänker en katt i porten bervid oss som ser lite tjock ut :)
Det måste vara det värsta som kan hända en djurägare att man inte vet vad som hänt och om sitt djur lider eller har det bra. Jag tar detta på största allvar och letar katter för fullt. Idag på promenaden fotade jag en katt för att på hemvägen gå och jämföra med foton på efterlystplakaten i parken. Just idag hade jag inte hittat rätt katt men jag fortsätter spana.

Dagens Greta får bli hennes overall- Vindfleece från Polarn o Pyret som är ett av mina bästa köp, med en scarf från Gekko.


Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Fan, vilken vardagshjälte du är! Jag är impad.

2010-11-01 // 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!