Dum i kolan

Ja här ligger jag i sängen och tittar på min dotter som sover så sött i sin säng. Jag som drömmer om lite egentid. O är och tränar och jag la Greta i sängen och så somnade hon på en sekund. Skönt tänkte jag så jag gick ut och fortsatte titta på mitt inspelade program. Efter två minuter gick jag in och kolla till henne. Allt va bra. Tog ett glas saft och gick och fortsatte titta. Såg en minut, tyckte det va ointressant så jag började spola lite. Och så spola jag lite till och lite till och så va det slut. Klunkade i mig saften. Gick och kollade till Greta och Tarzan med för den delen som också kastat in handduken för kvällen. Plockade undan lite, kolla till Greta, funderade om jag skulle noppa ögonbrynen, passa på att borsta tänderna. Är jag inte dum? Så mycket jag trott att jag ville göra bara jag fick lite tid för mig själv. Jag konstaterar att det är bra mycket viktigare att ha Tarzan skedandes i sängen och titta på sin dotter än att ha välplockade bryn.
I alla fall idag. 

Dagen har varit väldigt effektiv med besök i Upplands Väsby med lite andra mammor. Jättegod lunch och härliga samtal och ditt och datt. Hem, tvätta två maskiner, baka kladdkaka, fick fikabesök som blev middagsbesök och till sist promenad med hela familjen.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!