Tre månader

Prinsessan är nu tre månader (om 20 minuter).
Det har varit tre omvälvande månader för lilla familjen. Tack vänner för ert fina stöd när jag känner mig otillräcklig och misslyckad. Det värmer när man vet att ni finns fast jag har varit väldigt frånvarande. Speciellt tack Nöös, du säger alltid det rätta, det lilla som får mig på rätt väg igen. Och som alltid, tack Mamma!

Och självklart har det inte bara varit jobbigt. Det är helt fantastiskt att vara mamma. Helt fantastiskt att få förmånen att tillbringa all tid med en liten tjej som varje dag lär sig något nytt.
Vårt schema är galet fullspäckat dagtid och väldigt ledigt eftermiddag och kväll. Babysång, familjelivsträffar, mammavänner, föräldrargrupp avlöser härliga promenader i allt kallare väder.
Jag hoppas att jag inte ska ha någon paus längre och att ni nu kan följa våra dagar här igen :)

Puss på er


Härliga höstdagar


Greta vill också börja äta vanlig mat :) (Skorvbehandling, därav mössan inne)


Mysiga morgonstunder


Första snuvan


Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Vad roligt att du skriver igen, det är så mysigt att få höra om era dagar!

2010-10-26 // 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!