Veckan so far

Måndagen startade med babysång i kyrkan. E hade gått med sitt första barn och rekomenderade det varmt så vi anmälde oss. Tidigt som attan (10.00) fick vi se till att vara klara.
Det va i alla fall väldigt mysigt. Greta gillade när de spelade gittarr men det vart tröttsamt efter en stund så hon somnade av.

Tisdagen tillbringades i ett nyinköpt hus i bekantskapskresen- lunchdejt. 5 tjejer, 7 barn på plats, alla under tre år. Livat men verkligen inte outhärdligt. Jag sög in mig massa råd, tips och idéer från de mer erfarna mammorna än jag. Så härligt gänga att träffa. Glad att jag har dem.

Onsdagen- vår mammagrupp startade. Eller föräldrargrupp är det och en pappa vågade sig dit. Undrar om han kommer igen?? Vi satt kvar bra länge efteråt och snackade fast det va slut och tog sen en promenad hem med varsin latte i handen. Mammalivet är inte helt fel.



Greta kallas numer för "byssan" då hon ökat en storlek på nederdelarna men det kanske tar några veckor innan de sitter perfa.





Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!