Senast den 1 november ska jag vara gift igen

En liten utmaning till mig själv: Senast den 1 november ska jag få på mig mina vigselringar igen! Det betyder vad jag tror kanske 5 kg i vikt för att de ska sitta som vid bröllopet. Vikten är inte det viktiga (ha ha), bara att få på ringarna.
Nu sitter de såhär:


De ska sitta såhär:


Önska mig lycka till!

Kommentarer från er läsare.
» Anonym

Lycka till!!



Och glöm inte att det är att nå målet som är det viktiga inte hur man når målet. Dvs det kan lika gärna vara ringarna som blir större istället för fingrarna som blir mindre ;-)



Tack för senast, gott och trevligt och kul att få se hur Greta utvecklas.

2010-09-07 // 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!