Jävla oflytig dag

Idag har jag och Greta varit totalt osynkade. Hon ville inte alls vad jag ville. Sen gick hon och la sig 18.30. Så jäkla tråkigt. Jag vill ju att hon ska vara med lite på kvällen men hon orkar inte. Kan hon inte bara förstå att hon ska sova i ett sträck natten igenom och sen orkar man mer på dan och kvällen.


Dagens tips handlar om något helt annat: www.rabattkod.se ta för vana att alltid kolla där innan man beställer nått från nätet. Som nu när jag vill ha de där skorna från Kavat som jag visade förut så hittade jag dem på Ellos. Då ligger det massor av koder för 40-50% där.. Skorna blir ett fynd helt plötsligt. Nu är nästa problem- storleken.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!