Länge sen sist

Åh jag vet knappt vad jag ska skriva. Men skriver jag nått så kanske det lossnar igen.
Vad har hänt sen sist?

M virrade bort dagarna så det va "bara" E som kom på middag. Det bästa med det är att vi ska ses på torsdag igen. Och flaskorna är sparade.

I fredags var jag och hälsade på min fredagslediga kollega ute i Kungsängen. Vi åt sushi som hon aldrig kan äta för mycket av... och sen va vi på ett supermysigt fik i ett garage. De hade kläder och inredning också. Typiskt att jag inte kom ihåg vad det hette för då hade jag gärna tipsat om det. Sen hämtade vi hennes fina barn på 6-års. Tänk att Greta ska bli en sån liten fin tjej.

Helgen gick åt att plocka bort julen, promenera hela familjen och så kom vår fina vän F med familj över på en spontanmiddag på söndagen. F som är lite mer elkunnig än min man hjälpte oss med massa elprylar som har hängt som en tyngd på våra axlar och vi har famlat i mörkret.. ha ha Tack som fan för det.




Kolla va stor hon har blivit. Min vackra dotter.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!