Ser ni något konstigt med den här bilden?


Jag och Greta fastnade med vagnen i en isbacke idag. Fast jag låste vagnen så gled vagnen och jag rätt ner. När vi fick stopp vågade jag inte fortsätta med Greta i så jag gick ner via skogen och satte henne vid ett träd. Sen fick jag hjälp ner med vagnen av en gubbe som joggade. Det låter kanske inte så dramatiskt men jag vart galet rädd, fick typ panik och vill inte tänka på vad som skulle hänt om jag ramlade...


Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Vilket underbart inlägg!! Förstår att du var livrädd, men du löste det som den toppenmamma du är : )

2011-01-26 // 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!