mammadödlighet

Idag har vi marscherat mot mammadödlighet från Norrmalmstorg. Ja, det är inte riktigt jag att delta i såna här grejer men det va med trevligt sällskap. Vi fick också en energidryck och ett snyggt regnskydd.
Här har vi Greta med sina polare. Greta är till höger för er som inte träffar henne.


Sen åt vi en smarrig burgare på TGIF. Oj va hjälpsamma de va att vi kom med barn och barnvagnar. TOPPBETYG!
Solen värmde verkligen idag så jag och Greta dröjde oss kvar lite i stan och handlade lite kaffe och framförallt, beställde min Greta-ring som jag så länge velat ha. Den blev med en röd rubin. Jag är sjukt nöjd och framförallt nöjd att guldet jag lämnade in nästan täckte hela kostnaden. Nu är det bara vänta tre till fyra veckor.

Ikväll är vi själva hemma eller O är inte hemma. Innan han drog kom han hem med tre rosor till mig. My love, han vet hur man tar en kvinna :)

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!