Pass

Igår gjorde vi ett försök att göra pass till Greta och O men det va så galet mycket folk. Greta la av en skit så vi åkte hem och gav henne middag och torr blöja och kom på en bra idé. att åka tillbaka och se om det va vår tur. 1,5 timmar senare gav vi oss dit igen och fasiken, vi missade det med ETT nummer... grrrrrr
Idag gjorde jag ett eget försök efter doktorbesök i stan, lunch med mammorna i Solna, sång på bibloteket och fika med mammorna. Det gick bättre men jag tror att de som jobbar där har en tävling vem som tar fulaste kortet varje dag. De tog två kort på Greta och det ena tittade hon bort och det andra tyckte jag inte va bra. Men de tar bara två kort. Tur att hon inte ska ha det tills hon är tonåring för då skulle hon vara F1 sur på mig. Så gulligt också att de skriver in längd = 72cm. Känns som det är hon ju kanske 1 vecka till.... inte i fem år...

Väl hemma fick Greta ta ett bad i kökshon. Det va skoj.


Nu har fotbollstittarvännerna rullat hem så nu ska vi nog krypa till kojs. Imorgon ska vi till Fjärilsmuseet.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!