Våren är snart här.

Eller hur? Det känns ju i luften. Solen värmer och termometern i solen har flera gånger varit uppe i 10 grader. Tog tag i mina stackars blommor idag där jorden hade möglat och de tittade ledset på mig. Sånt gör jag bara med vårkänslor i kroppen!

Igår var vi på ett supermysigt dop och sen hos ett par vänner på middag. De har nyligen hittat till Stockholm efter flera år utomlands och i Malmö (typ utomlands). Det är så kul att de väljer att rota sig här för en tid framöver i alla fall.

Greta är frisk nu från maggrejset så nu väntar en ny vecka med nya upptåg. Semelfika, kyrkosång, barnvagnsmarch mot mammadödlighet och öppna förskolan. Jag ska också på två härliga tjejkvällar.



Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!