Vemdalen

Jag har ju inte skrivit nått om Vemdalen där vi va förra helgen med O´s familj. Jag har ju inte varit i fjällen så mycket så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig men jag tyckte att det va mysigt. En härlig stuga med utsikt över en backe så O kunde style-åka för mig och Greta när vi va hemma :)

Stugan


O och Greta

Bilresan gick jättebra med Greta. Några stopp blev det, på vägen upp stannade vi på ett litet museum i Överhogdal och tog en våffla. Våfflan va det godaste jag ätit på länge, toppad med hjortronsylt som jag tycker så mycket om. Mums.
Jag åker gärna tillbaka till fjällen.

Kusinerna


Härlig utsikt

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!