Advent

1:a advent har passerat och vi är påväg mot andra... Hmmm va fort det går.
I helgen var jag först på en fantastiskt trevlig tjejmiddag. Jag förundras alltid över vilka olika liv vi lever och hur olika vi är men hur kul vi alltid har. Och framförallt att vi respekterar varandras olikheter.
Mittenhelgdagen fördrevs med lite måsten samt en god härlig parmiddag. Kul för Greta också att ha några lekkompisar över.
Sen har vi pyntat och pysslat i vårt fina hus.

Nu sitter jag på t-banan hem efter en inspirationskväll med jobbet.
Nackdelen med huset är att det tar en liten stund hem. Vi vart lite bortskämda med råsunda och dess närhet.

Tarzan har också fått dagisplats nu vilket känns kanon. Det är kö till sådana också ska ni veta!

Hittade min önskeväska på Åhléns idag också :) men såna dyra grejer kan jag bara drömma om just nu.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!