Behövande

Igår var jag och lämnade massa barnkläder till en tjej som dragit igång en insamling för att hjälpa utsatta barn.
Ingen kan göra allt men alla kan göra någonting tänkte jag och lämnade mitt bidrag. Eftersom vi inte vet om vi ska ha fler barn kan man ju lika bra skänka allt som inte är favoriter.
På samma förmiddag fick jag också träffa älskade vännerna E och M för en trevlig lunchfika. Härligt att bara vara iväg lite.

Har jämnt mig galet trött de senaste dagarna. Gått och lagt mig väldigt tidigt för att vara jag och känner mig ändå inte på topp. Hoppas det snart går över.

Har massa roliga kvällar framför mig i olika sammankomster. Längtar till alla faktiskt. Mest tror jag efter tjejerna på fredag och sen mammorna nästa onsdag.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!