Problem

Jag kan säga att vi har problem!!! Vi kan få dagis i Tensta... Åh de är stolta över att de fixat en garantiplats till oss. Just nu finner jag inte ord hur bedrövad jag känner mig. Det avståndet klarar vi inte vid hämtning och lämning. De de undrade om vi inte hade bil, som om det va självklart att alla åker varsin bil till jobbet.
Äh jag är bara arg och bedrövad. Bäst att inte skriva nått mer..


Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Nämen, fasen vad jobbigt!! Jag hoppas verkligen att det löser sig på ett bättre sätt. Ibland funkar det att ha is i magen...

2011-10-24 // 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!