Vad hat hänt sen sist

Ja vad har egentligen hänt sen sist??
Kort efter Gretas namnsdag fyllde hon 1år. En härlig dag med nära och kära som kom och firade. Vi hade "Gretas korvmeny" och galet mycket chokladbollar.
O och jag va sen hemma i 6 veckor tillsammans vilket resulterade i väldigt
Mycket renovering och en å annan öl på altan.
Huset har börjat sin förvandling steg för steg och kommer hålla oss sysselsatta i år framöver. Men det blir så fint och O har visat många nya karrärsmöjligheter och dolda talanger. Mitt i allt kaos är det så många fina vänner som hjälpt oss... Allt från att bära gips till riva badrum till passa Greta. Vi har också uppskattat lite middagsbesök för att få tillåta oss att pausa lite.
Den började ja jobba. Nytt jobb och över året hade gått sen jag sist inte bara va mamma.. Deppiga första veckor har ersatts nu med lite go och vardag. Vardagen kommer väl i version 2.0 när G börjar på dagis, men det får vi ta då.
Lite fler händelser i punktform.
• Greta lärde sig gå
• jag fick ut mer pengar än o :)
• härlig tjejhelg på vålarö
• sysslingar föddes
• Tarzan älskar tomten ( husets tomt å inte tomten)
• hösthelg på ingarö, myyys
• barnfritt i Nynäshamn
• il postinio har anställt en pizzabagare bara till oss. :)
• bästa D's 30års fest

Nä nu ska jag läsa lite innan jag somnar...
Först ska jag bara hitta en bild i mobilen så det ser lite roligare ut i bloggen!


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!