Döden

Jag fortsätter på mitt tema... Idag undrar jag om jag är för eller mot LCDskärm i gravstenen som startar när någon närmar sig.. Ehhh låter helt sjukt vid första ögonblicket men kanske också fint. Jag är i alla fall mot ljud på videon det har jag bestämt mig för. Men en liten filmsnutt med härliga bilder kanske? Någon som har någon åsikt?


Kommentarer från er läsare.
» O.

Jag hade nog valt fina bilder som gick över i varandra och sen plötsligt hoppade det fram något/någon..... Förhoppningsvis kan man då sitta bredvid sin gravsten och få sig ett gott skratt åt folks reaktioner. Konstigt ämne detta.....

2012-02-28 // 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!