Hemringd

Första gången lilltjejen blir hemringd från dagis. Ögoninflammation. Ja, vi hade det på känn. Hon hade kanske inte glasklar blick imorse.
Det blir vab resten av veckan för mig. Jag tar det gärna denna gång. Ska bli mysigt för hon är ju inte sjuk sjuk liksom.
Ikväll ska jag träffa grannarna från Råsunda. Mammor till barn i samma ålder och som har rullat barnvagn med mig genom mammaledigheten. Jäytemysigt ska det bli.

Dagens visdom:
Ju färre saker man samlar på sig ju färre saker slipper man oroa sig att förlora.


Kommentarer från er läsare.
» Anonym

Visdomen skall jag försöka ta till mig

2012-03-03 // 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!