Jag är Elisabeth

Ja så heter en blogg jag har börjat följa. Hon medverkade i Sofias änglar, ett av mina favoritprogram. Idag slog frågan varför mig! Varför följer jag den bloggen? Den fantastiskt starka kvinnan har cancer och som hon skrev i det senaste inlägget så börjar tiden i timglaset att rinna ut.
Jag får en klump i magen varje morgon när jag läser det och vill helst bara åka tillbaka till dagis och hämta Greta och hålla henne i mina armar varje minut resten av mitt liv. Tänk att räkna de stunder man har kvar tillsammans. Att hon är stark i en sån situation är för mig så beundransvärt.
Ett annat citat från hennes blogg: "gud använder döden för att visa hur viktigt livet är".
Kram


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!