Vilken härlig dag

Fick bjuda min mor på lunch idag. Så mysigt! Skämma bort henne lite för hon är världens bästa mormor. Sen hade min granne annonserat att de hade utförsäljning på hennes jobb. Fin fina hudkrämer och trendigaste mineralsminket. Åkte dit för att kolla läget innan hemfärd då både foundation och ansiktskräm sjunger på sista raden. Och jag kom därifrån med produkter för ett värde av 20 000kr och betalade en liiiiiten slant för de. Sista timmen va nämligen halva utförsäljningspriset. Ibland ska man ju ha tur.
En och annan avundsjuk blick fick jag på t-banan hem när jag kom med sex överfulla kassar lyxshopping.

Och det bästa av allt: altanen är klar!!!!!!


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!