Igen och igen

Då sitter jag här igen. Och det händer igen och igen och igen. På tunnelbanan till eller från jobbet. Spenderar minst två timmar här. Lyssnar på lite musik, funderar ohälsosamt mycket och läser Metro. Får jag inte sittplats blir jag sur. Fy att stå hela vägen. Blir trött bara av att tänka på det.
Tänk tänk tänk... Ja, jag ska nog banne mig köpa en crosstrainer. Det är jag värd. Då kanske jag blir snygg i klänningen jag sett ut till vännernas bröllop. Guld-klänning! Kanske med gröna skor till. Den gröna som finns överallt nu. Mmmmm det va denna resas funderingar.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!