Lördag kanske faktisk min favoritveckodag

Mysig förmiddag har runnit förbi ute i solen med tarzan och Greta. Vi lånade en dagisgård och lekte på och tog en härlig promenad.
Även om jag får sova på morgonen så hår jag ofta upp innan 8. Det är skönt när dagen blir så lång.
O är å isfiskar på Edsviken. Härligt väder för det.
Grannens barn vart sjuka igår så det blev inget. Vi degade i soffan istället och så ska vi ju ha gäster ikväll igen.

Jag kollade på min blogg på en vanlig dator och upptäckte att bilderna blir ju jättefult placerade. Trött jag blir!
Behöver en ny header med men det får bli ett kvällsprojekt när tid finnes.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!