Måås

Hade en underbar diskussion med en man i mitt team om Märta måås mattor idag. En i närheten vill gärna ha en å jag fattar inte hur man vill lägga en förmögenhet på en matta.
Han hade en väldigt rolig irl historia som jag ska försöka återberätta:
Min fru hittade en måås matta på den billiga buskowski vid odenplan. Den va nött och trasig beskrev annonsen. 5000kronor va priset. Hon köpte den för sina egna pengar (syftat på en diskussion om delad eller gemensam ekonomi vi hade på lunchen) osedd.
Den ligger nu i vårt vardagsrum trasig och sliten. Alla kvinnor som kommer innanför vår dörr blir imponerade, lyriska och fulla av beundran att de får se en måås matta.
För mig, sa han är det som en dröm där kejsarens nya kläder spelas upp. Men för fan tänker jag, kan ingen bara säga att den är sliten och trasig!


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!