Vilken härlig helg

Fredagen bjöd ju på underbart sommarväder så det matchade precis med jobbets vårfest. Oj va roligt det va. Jag skratta dansa och jum jumade med massa nya och gamla kollegor. Jag ha ju ändå jobbat där i över tio år så många har man ju jobbat med genom åren. Några strategier byggdes också upp.

Lördagen hoppade jag upp ganska stark och ganska tidigt och begav mig till Ålsten för att heja på J när hon plågades lite med ett löplopp som en försmak till möhippan. Kvällen bjöds det på grillat hemma hos dem. Sommartema med jordgubbar, rosé och fanta, mojito och sitta länga ute.

Idag är det mors dag och jag är världens stoltaste mamma till Greta.
Efter vattenspridarlek på morgonen begav vi oss till Ljusterö och tittade på svägerskans fritidshus.
Väl hemma är vi lite stressade att vi ligger massa efter hemma men konstaterar att det är värt det.
Jag överraskades med ett vackert armband med en bricka det står Greta. I love it!


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!